Ellen

Saker som jag tänker idag:
• Att burkha-debatten är populistisk och jobbig.
• Att folk uppenbarligen missförstår fildelnings-debatten, prostitutions-debatten och burkha-debatten och tycker att helt fel saker är de viktiga poängerna eller uttalar sig om saker de inte förstår.
• Att den manliga distanseringen av sin egen sexualitet är konstig och något jag avundas.
• Att jag blivit hotad med "Akta dig för min kuk" en gång och jag tänkte bara va, för jag kan vara rädd för människors avsikter och tankar men kroppsdelar verkar lite konstigt. Antar att det har att göra med föregående poäng.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Över huvudtaget förvånas jag över människors uppenbara oförståelse för saker de uttalar sig om.

2010-05-13 @ 22:29:22
Postat av: emelie

och vem ska liksom ha rätten att bestämma över sånt, vem kan ha det utan att det blir fel liksom.

2010-05-14 @ 14:52:04
Postat av: tilde

ja jag med...

2010-05-23 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0