speglarna speglar inget bra

Jag har balettat idag. Hemskt trevligt. När jag kom hem tänkte jag på danssalens speglar. Två av väggarna är helt spegelklädda. Det är meningen att det ska underlätta. Vilket det också gör. Idag insåg jag att verkligen alla använder speglarna till stor del för att kolla om magen eller annan oönskad kroppsdel sticker ut. Idag var det bara flickor som balettade. Det brukar vara några pojkar. Kanske därför. Förmodligen. När jag tänkte på detta blev jag ledsen. Och lite arg. Jag speglar mig också massa. Men jag ska sluta med det. Äta mer kakor.

Kolla Estrids fina fettreserv.


/aman

(svaren på naturfrågorna kommer förresten snart, om ingen har något mer att fråga såklart)

Kommentarer
Postat av: emelie

fy fan vad jag skulle vara nästan ännu mer stolt över dig att ha dig som bästis än jag är nu om du var tjock (tolka det bra)

2009-11-03 @ 14:56:54
Postat av: emelie

hennes fettreserv är verkligen skitsnygg, inger respekt och visar på livskännedom

2009-11-03 @ 16:45:58
Postat av: Ellen

lol. detta vikttjat. vi får bättra oss.

2009-11-03 @ 17:21:06
URL: http://eyesasbrightasyours.blogspot.com
Postat av: emelie

men jag behöver det, så länge samhället fortsätter vara så här ätstört

2009-11-04 @ 10:51:30
Postat av: aman

jag tycker också det är viktigt. jag blir faktiskt irriterad.

2009-11-04 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0