Det är verkligen svårt...


... att inte fylla bloggen med skit som ingen annan än jag är intresserad av. Typ som tjugo frågor om böcker som jag besvarar och vill stt ni ska besvara vilket ingen alls tycker är kul utom jag. Eller länka er vidare till min skrivarblogg lite nonchalant och hoppas på att ni skriver sidolånga kommentarer om vad ni tycker om eller itne om fast ingen egentligen ens pallar läsa på engelska. Eller bajsenödiga tankar som inte alls är nya.
Så, Emelie, Amanda och Christa, vad i mitt liv vill ni egentligen höra om?

Och när tänker du visa vad du ritat, Amanda?

Kommentarer
Postat av: aman

nu känner jag att du inte känner dej uppskattad. förlåt.

2009-11-16 @ 13:31:51
Postat av: Ellen

lol. som om jag skulle bry mig om sånt. jag vet väl redan att 95% av allt jag säger är helt ointressant för alla andra

2009-11-16 @ 23:43:28
URL: http://eyesasbrightasyours.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0