igår

igår var en bra dag. Jag räknade matte mellan 11-17 och körde "Robert-dieten". Den går ut på att man inte får äta nånting innan kvällsmat men sen är det fritt fram för allt (utom godis och glass och sånt)

Fördelar med Robert-dieten
-lätt att hålla när man är hemma
-man slipper "svällmage" nästan hela dagen

Nackdelar med Robert-dieten
-den är svår att hålla när man är i skolan om man är bästis med en tjatkärring
-den är ju inte jättenyttig

Deock funkar den lite sämre på mig än vad den ska, för det är egentligen meningen att magsäcken ska dra ihop sig lite under dagen så att man blir snabbt mätt när man väl äter. Det kommer ju aldrig hända mig, men ändå så tror jag att det jag åt igårkväll var mindre än vad jag hade ätit på hela dagen annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0