Hey, I made it

När vi sprang "maceconkan-rundan"(2,4km) i höstas  fick jag 13.38 och kände att, "nä, detta är inte okej". Så jag har tränat. Som en gnu har jag tränat. Under tolv minuter har varit mitt mål. Senaste månaden har jag ökat mitt springande till 4-5 gånger i veckan och nu sista veckan har jag sprungit varje dag utom igår och proppat kolhydrater som fan. Hur gick det?
   Jag klarade mig faktiskt under tolv. Jag var bara elva sekunder sämre än långbente joel. Min idrottslärare blev stolt och sa, "Träningen har gett resultat". Jag var femte bäst i klassen, efter Hampus, LEL-Erik, Tung och Patrik. Min tid var 10.38.

Emelie


Kommentarer
Postat av: Christa

!!!! det är sanslöst.

du är grym

2009-05-13 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0