En lite ovanlig dag

Idag har det hänt tre saker. Två som var trevliga och en som mest var en minnesförlust från min sida.

1. På vårt dagliga cafeteriamöte på tiorasten.

Anders "Har du lösögonfransar?"
Bästs komplimangen jag har fått i mitt liv. För detta betyder väl att jag har extra fina långa ögonfransar? Eller har Anders bara dåligt omdöme?

2. Miniräknarhändelsen

På kemin sätter jag på min miniräknare och ser detta.
Först känns det väldigt förvånande. Sen kommer jag på att emelie och jag räknade i söndags och att det förmodligen är hon som skrivit det.
Jag ringer Emelie.
Jag "Skrev du något på min miniräknare i söndags?"
Emelie "Nej"

Sen kom jag på att det var jag som skrivit det till Emelie. Då kändes det inte lika bra.

3. Fiollektionen

Min fiollärare "Är det här Jackie Kennedy?"
Jag kan bara tacka Ellen för hennes svarta ylleklänning som numera är min. Den ska hädanefter kallas Jackie Kennedy-klänningen.

/aman

Kommentarer
Postat av: en kär vän

men amanda du är ju så fel



jag tog din miniräknare och skrev det i måndags

för att du är det finaste jag vet

2009-05-07 @ 15:51:20
Postat av: emelie

haha! vem är det? din mamma...

2009-05-07 @ 18:28:39
Postat av: aman

hej kära vän.

i måndags var jag hemma med min miniräknare.

2009-05-07 @ 23:03:49
Postat av: Ellen

Jag råkar veta vem som skrev det och itne var det amanda själv. säger inget mer.

2009-05-10 @ 15:41:59
URL: http://gsystrar.blogg.se/
Postat av: emelie

haha detta är så jävla kul!

2009-05-10 @ 21:15:05
Postat av: aman

ni är ju sjuka i huvudena.

2009-05-10 @ 23:43:22
Postat av: Sara

shit! jag var med om nåt liknande igår när jags skulle räkna matte, då hade någon skrivit

HEJ :) DU ÄR BAST :)

man blev ju ändå glad.

2009-05-14 @ 00:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0