Vad hände med trevlig?

Alla älskar vi ju Alexander Rybak. Vår nya fabbo-norsk som Tilde kanske hade uttryckt det. Så ser man det här. Väldigt gulligt kan man ju tycka men efter ett tag känns det bara lite konstigt. Fast han är nog fortfarande vår fabbo.

Igår när jag satt och panikpluggade inför dagens fysikprov lärde min fysikbok mig något väldigt kul. Tänk er att man borrar ett hål i jorden, från nordpolen till sydpolen. Sen släpper man ner en sten där. Vet ni vad som händer? Den kommer tillbaka. Efter 84 minuter.

(bilduppladdningen fungerar förresten inte)

/aman

Kommentarer
Postat av: emelie

bögman!

2009-06-04 @ 11:27:01
Postat av: aman

jag vet inte om du menar mig eller alexander.

2009-06-04 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0