slutstruktat

Tittar på bilderna jag tog när jag hade "fixat" (så jävla strukt) mig innan helenoholms student i torsdes. Och det är med blandade känslor. Efter Ellens champangefest ska jag nämligen börja mitt nya liv som feminist.
Såhär kommer mitt liv att förändras:
-Aldrig mer smink
-Aldrig mer avlägsna kroppshår
-Aldrig mer tänka på om jag är tjock, och framförallt inte försöka göra nått åt det
-Aldrig mer tänka på män som annat än objekt
-Aldrig mer beundra Zlatan för sitt spelande
-Aldrig mer bry mig om vad en man ska tänka om mig
-Aldrig mer bli glad för nåt snällt en man säger
-(Den svåraste) Aldrig mer ha mina snyggaste kläder på orgellektionen
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

detta var det bästa jag hört på mycket länge. hade jag varit lite coolare och modigare hade jag helt klart gjort detsamma



















synd

2009-06-10 @ 21:09:17
Postat av: Ellen

Jag tycker itne man ska göra någon till ett objekt, vare sig det är en tjej eller en kille. Ingen vill väl vara ett objekt.

2009-06-11 @ 08:23:55
Postat av: christa

hallå det är inte roligt om du inte blir glad för uppriktiga komplimanger.

2009-06-11 @ 12:22:29
Postat av: aman

det här känns lite strukt.

2009-06-11 @ 13:21:27
Postat av: Ellen

Överhuvudtaget tycker jag din ide om att vara svinig mot killar verkar dum. Det är väl ändå itne sånt vi vill uppnå?

2009-06-11 @ 18:56:47
Postat av: emelie

hm. Jag tog upp det med siri och hon tycker som du.

2009-06-11 @ 19:25:16
Postat av: aman

ja, feminister behöver ju inte vara dumma.

2009-06-12 @ 00:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0