Den är ändå bra med second hand



Jag har köpt en kappa/ klänning i persiko färgat mönster från sextio-talet. Och jag har köpt en hellång blå klänning som man kan ha på roliga fester. Och inte minst har jag köpt en 'den lilla vita' klänning som är lite sönder (någon som egentligen inte fått plats i den har nog haft den på sig).
Jag är hemskt glad för dem.


(min mammas studentklänning skymtar bakom den persikofärgade kappan)



Och min nya väska passar ju fin fint in med min sittmöbel.
/ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snygg kappa! lovar du att använda den nån gång när jag är med?? (helst när du hälsar på på heleneholm)

2009-02-01 @ 18:54:24
Postat av: Ellen

jag lovar och svär

2009-02-02 @ 15:08:06
URL: http://eyesasbrightasyours.blogspot.com
Postat av: Christa

Ellen ska vi någon gång ha verkstad och göra satsiga galgar???

2009-02-03 @ 18:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0