ibland vill man vara en blomfluga



Söndag: Skriver svenskaarbete dagen innan inlämningsdagen. Är nästan färdig. Installerar ny msngrej. Datorn dör. Nästan alla mina filer försvinner eftersom jag inte gjort någon backup sen typ oktober. Börjar om. Blir färdig halv 2, går och lägger mig och kan inte somna.

Måndag: Mamma fyller år och ska grattas kvart över 6. Missar bussen med flit för att hinna läsa igenom svenskan. Kommer hem och skriver svenskasammanfattning och äter prinsesstårta. Går och lägger mej vid halv 1.

Tisdag: Går i skolan. Åker till mitt nya lagerstädningsjobb. Får jätteont i fötterna. Springer till bussen. Försöker läsa biologi men ger upp. Går hem (cykeln är på reparation). Äter två korv med bröd. Tittar på TV. Äter semla. Upptäcker att min väldigt välarbetade träningsloggbok också försvunnit från datorn. Blir arg. Är otrevlig mot mamma.

Gonatt

amanda

Kommentarer
Postat av: Ria

stackars dig :( måste vara hemskt med en död dator.

2009-02-26 @ 15:32:15
URL: http://monokuroboo.blogg.se/
Postat av: aman

ja, fast den lever ju nu. bara att allt är borta.

2009-02-26 @ 23:46:02
Postat av: emelie

men varförhänderdetdig helatiden?????????

2009-03-02 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0