tio

den snyggaste bilden i mina tio sista fotomappar på denna datorn

"Glad, men framför allt skeptisk"

"Mormor blev frisk igen"

"Reflektioner av livet"

"They call it Södervärn"

"Är det...? Kan det va...?"

"Husets stolthet"

"Trädgårdens stolthet"

"När Flippan kom"

"Dä ä mitt liv dä sä"

"Med liksom massa överskott på mitten"

"Glöm dina sorg(er) på Fäladstorg(et)

Det fick bli så här, för i en massa mappar fanns det bara en massa foto på mig själv. Nu ska tjocka tjejen på gympa.
Emelie

Kommentarer
Postat av: aman

jag måste säga att jag gillar gatstenarna.

2009-02-03 @ 22:33:53
Postat av: Ellen

jag håller med amanda.

2009-02-03 @ 22:41:52
URL: http://eyesasbrightasyours.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0