AAAAHRG

Jag är så jävla sur på kollektivtrafiken i Småland. Upp till Alvesta går det bra. jag kan vara där til 23.20, men sen, sen är det totalt omöjligt att komma till oskarshamn innan klockan 12.10. Det är nämligen då den första bussen utifrån anländer dit! Att åka buss eller tåg till någon stad i närheten och sen ta taxi lönar sig inte heller. Jag har provat allt, det går verkligen inte att ta sig dit innan klockan tolv. Så jag ska alltså behöva komma hem från lanzarote klockan 20.15 och sedan tillbringa hela kvällen och natten hemma och veta att jag kunde varit där. Jag blir så helvetes fucking förbannad på riktigt, Fy fan.


Jag lägtar så jävla hårt till den staden




jag längtar så jävla hårt till kapellet


Jag längtar så jävla hårt till de underbart underbara övningsorglarna


jag längtar så jävla hårt efter smålands bästa töser i världen

emelie

Kommentarer
Postat av: aman

jag måste säga att jag tycker det är lite sorgligt att du ska vara borta så länge.

2009-02-08 @ 23:14:18
Postat av: emelie

omg!

2009-02-09 @ 18:17:42
Postat av: Ellen

jag med

2009-02-10 @ 00:30:25
URL: http://eyesasbrightasyours.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0