Önskelista

I min familj ifall man vill få det man vill ha så måste man vara tidigt ute med sina önskningar. Så här kommer Ellen Dellen Du Von Essen, En viss fröken Sverdrups önskelista.


Parfymen Miss Dior Cherie. För att den luktar helt fantastiskt. Och för att man känner sig lite som en saga när man har den på sig.


Lomography fisheye camera. För att den är det charmigaste jag varit med om i hela mitt liv. Dessutom är Lomographys regler för hur man använder deras kameror underbart charmiga.


Fina underkläder. För att det gör att man känner sig ganska underbar.


En balklänning. En väldigt femtiotalig balklänning i antingen många lager spets och tyll eller smaragdgrön brokad. I vilket fall som helst en enormt puffig kjol.


En himla massa bra böcker, alldeles för många för att skriva alla här.


Ett sminkbord, men vete fan var det ska få plats. Fint i varje fall.


Att livet ska kännas såhär och jag får vara prinsessa i era sagor.


Där har ni min önskelista. Jag kommer nog på mera närmare födelsedagen.

Kommentarer
Postat av: emelie

hm...

2009-04-30 @ 13:46:22
Postat av: christa

men de ser väl inte ut att ha det roligt?

2009-05-01 @ 09:17:55
Postat av: Ellen

Men! de har picknick och de har fina kläder och där är en fin pojke.

picknick.kläder.pojke.

2009-05-02 @ 13:39:25
URL: http://gsystrar.blogg.se/
Postat av: aman

ojoj, en kaninpojke, var ska man hitta det? ska vi förresten äta tårta med din mormor den tolfte?

2009-05-03 @ 12:01:40
Postat av: Ellen

Nej men det vet ni ju! Picknick i någon park i lund!

2009-05-03 @ 17:47:36
URL: http://gsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0