Måla måla måla

image70

Jag kan inte säga att jag kan rita. Inte som Amandas söta kompis Julia.
Men jag hittade en guid på hur man målar mangaögon i akvarell. Här hittar ni den.
Men mitt papper var dåligt, inget riktigt akvarell papper, så det ville inte "blöda" som det skulla. Alltså färgerna villen inte blandas och som ni ser på håret så gick det inte att dimma det så mycket.
Hans huvud är förlitet jämfört med hennes och hans hår är lite oskuggat. Men ja.
Jag gillar den ändå.
Även om jag måste göra bakgrund och måla hudton och allt. Huden kommer bli svår att få jämn eftersom pappret är som det är. -_-;
jaja, måste bara tänka ut vad jag ska göra runt och mellan dem. Förslag någon?

Kommentarer
Postat av: Emelie

syrener är alltid romantiskt

2008-05-25 @ 22:35:34
Postat av: Julia

åh herregud jösses my lord! jag står omnämnd som söta Julia på systrarnas blogg! wow, känner mig makalöst hedrad.

2008-06-01 @ 21:20:31
URL: http://metrobloggen.se/jagjulias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0