Väskor hela veckan lång

Jag tycker det här med väskor är svårt.
Jag har tusen små. Den bruna med rosett, melonväskan, läderväskan, min nya vita. Den med alla de tusen knapparna på gjord av en mayaindians tröja.
Men stora väskor. Det kan jag bara inte hitta någon fin.

Jag har en portfölj.  Fast den är inte precis fin. Bara lite rolig. Och väldigt opraktisk.
Dessutom har jag tusen tygpåsar, men hur hållbart och bra är det?


Problemet är mest att jag är så kritisk till mina väskor.
Jag vill ha en väska som är antingen brun eller röd. Kanske blå. Den ska vara i läder och inte ha några onödiga remmar som hänger. Inga ytterfickor får heller finnas.
image85
Denna går an men jag gillar inte remmarna.

Kommentarer
Postat av: christa

mjölkchokladfärg ser lite... dammigt ut?

2008-06-03 @ 22:20:44
Postat av: Ellen

Du har väl rätt antar jag.
jaja.
Letandet går vidare!

2008-06-03 @ 22:30:41
Postat av: Anonym

det är väl aldrig amanda som skrivit detta?? eller nä de e de ju inte

2008-06-04 @ 13:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0