teater


Varje gång jag verkligen tänker på att jag måste gå på teater i stockholm så får jag mer och mer panik. Jag kan inte låta chansen gå förbi. Den allvarsamma leken med Gustaf skarsgård osm Arvid händer ju bara en gång. Mamma säger att hon kan följa med mig, men hon snackar bara, "vi kanske kan hitta nån paketresa med hotell och flyg". Mamma har ingen aning om vem Hjalmar är, och hon föraktar finkultur. Så det kommer aldrig att bli av, om jag inte tar tåget till Stockholm beredd på att aldrig återvända till Dalby.
emelie


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åk och se den! gör det!!

(jag tänkte åka till stockholm i augusti, typ den femte, eller nått, kankse Ida och några tilll skulle då med. Eller så kanske de inte ska. Men då kan du åka om du vill. Eller åk innan dess!

2008-06-27 @ 11:52:31
URL: http://eyesasbrightasyours.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0