Önska sig.

image86
Han här önskar jag mig. Han kan få bo i rummet brevid Carlaxel och spela musik för mig hela dagarna.
Men alltså. Önskelista. Jag vet inte. Vad vill jag ha?
....
....
hur ska jag kunna veta det?

Okej, vi kör igen.
Jag önskar mig:
  • Kläder Såklart. Fina klänningar får man aldrig för många av och inte heller fina kjolar kan bli för mycket. Jag vill dessutom ha en ribbad farfarströja. Och flera kjolar med höga midjor. (inte räcker väl tre?)
  • Väska Som i tidigare inlägg sagt. Det är svårt att hitta fina väskor. Den ska vara stor. Helst brun. Eller röd. Inte för plottrig.
  • Diadem med rosett Hur jävla svårt kan det vara? Den som hittar ett sådant får tapperhets medalj och evigt gå med titelen Hennes Höghet Ellens Hjälte.
  • Böcker The history of Love och The Man with the Dancing Eyes
  • Sjal att ersätta min fina sjal som håller på att gå sönder med.
  • Kavaj Så himla fint. Med uppkavlade ärmar och ett par korta svarta shorts! Lite för liten så att den inte går att knäppa.
Kan inte komma på mer. Jag lovar att jag ska tänka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj den grejen jag har köpt finns inte med här, och ful kille förresten

2008-06-04 @ 22:49:01
Postat av: christa

lite DSD över honom. ögonen liksom

2008-06-05 @ 13:53:11
Postat av: Ellen

Hallå, det är ju Adam Green!
Duh!

2008-06-05 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0