Mina underliga egenheter

En sak som jag har sagt till mig själv flera gånger är att jag inte ska skriva om konstiga saker jag gillar. Som datorspelen Diablo II och Never Winter Nights. Eller att jag tycker om att leka i regn tills jag fryser rumpan av mig. Att jag fotar mitt blod när jag blöder och att jag skriver fan berättelser om sailor moon.
Jag vill ju inte tråka ut er.
Men!
Egentligen brinner jag av lust för att berätta om mina egenheter. Så. Jag kan berätta en sak.

Jag är kär i Thrall från Warcraft. En gång skrev jag en nästan 20 sidig historia om honom och Jaina Proudmoor, Rexxar och Rokhan. Den var fylld av roliga orcer, dryckesslag, odöda som hotade jaina, jakter. Det skulle komma et krig men jag hann aldrig fram till det.

Slår inte det all nördighet ni haft någosin?

Kommentarer
Postat av: anonumås

ja de slår de verkligen

2008-06-22 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0