föllsedagstider

Födelsedagar betyder mycket för mig. Jag blir alltid extra glad. I torsdes fyllde ju ellen med bröder år och deras föllsedag brukar alltid vara extra trevlig. I år var tredje året som vi fick vara med och fika med mormor Ingrid.
Kristina hade dagen till ära bakat en tårta med socker i smeten och så en massa grädde och bär!
Den var verkligen jättegod och det skriver jag INTE för att fjäska för Krissan.
 
Av oss fick Ellen en gummibåt, och hon verkade faktiskt bli jätteglad för den, hon hade nämligen trott att hon skulle få en sådan båt som man puttar på med en pinne. 95 kilo stod det, men vi klarade att sitta fyra töser i den och åka på en rätt så lång tur.


På kvällen lagade Ellen en riktigt god middag! och hon vaer riktigt riktigt fin i sin nya sjömansklänning.(Har ingen bild på den så det får ellie with the bellie and the rubberboat lägga upp själv)



Tack Ellen för att jag kommer minnas din födelsedag-08 med glädje!

emelie

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du är så söt!

2008-06-15 @ 21:54:59
URL: http://eyesasbrightasyours.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0