Lite som jag skulle älska att diskutera men ingen vill

Min mamma sa att jag såg fin ut. Att det jag hade på mig var finare än något annat jag har haft på mig på jätte länge. Och det var underligt för jag kände mig vanligare och tråkigare än vad jag vanligt känner mig. Som om jag var ett av alla andra modeoffer.
Och det leder mig till frågan; håller jag på att bli som alla andra, tappa min kreativa och inte helt snygga stil? Och är det det som krävs för att bli snygg, att se ut som alla andra?


(jajaja, bilden är ful, so what?)
Bodyn från gina (ja, jag håller nog på at bli som alla dom), halsband secondhand, skärp egengjort och svart, puffig kjol från H&M (Ny! ni får se den när jag orkar fota på riktigt)

Kommentarer
Postat av: Emelie

me jag tror inte det, eller? får se när jag kommer upp. då får du bedömningen

2008-07-04 @ 23:49:42
URL: http://gsystrar.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Amen så himla snygga kläder!

2008-07-04 @ 23:53:09
Postat av: Ellen

JAG ÄLSKAR DIG RASMUS!

2008-07-05 @ 00:03:08
URL: http://eyesasbrightasyours.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0