Fred perry


fult perry


fint perry

emelie

Kommentarer
Postat av: christa

han var

2008-12-30 @ 23:41:29
Postat av: Ellen

Jag tänkte skriva ett långt inlägg om hur det är har och alla saker jag köpt på rean men min iPod låter mig inte göra det så det får väl vänta men jag håller med dig lite om bilderna och som vanligt saknar jag er (vet ni att det skitofta händer att jag när jag läser böcker tänker " tänk om det varit vi i denna historien, hur hade det blivit då?)

2009-01-01 @ 01:40:44
URL: http://eyesasbrightasyours.blogspot.com
Postat av: christa

hej ellen när kommer du till sverige?

hur går det då?

2009-01-02 @ 00:30:20
Postat av: emelie

vat ni att skitofta när jag är på pensionärsbussresa med familjen (familjen forever) så tänker jag på hur jävla roligt det hade vatt om det hade vatt vi istället

2009-01-03 @ 01:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0