Städning!!

Jag städade i garderoben idag. (om ni vill veta hur man gör det effektivt så fråga, jag kan skriva en hel bo om det)
Iaf.
Emelie och amanda blir så arga när jag slänger saker så jag tänkte att jag kunde lägga upp bilder på det som någon kan tänkas vilja ha. Om ni vill ha så säg till.
image17
Svart släktmiddags klänning. Har hällor till skärp. Storlek 34.
image18
Lila och rosa strumpbyxor från Indiska. Tror dom var lite så "one size fits all"
sjal.
image19
sjukt fin urringad tröja som jag inte alls vill slänga egentligen. Jag vill ge bort den till någon som använder den, som kan älska den. Den är lite för urringad för att jag ska våga ha den.
image20
fin tröja från Topshop. Mjuk.
image21
Väst från JC en gång för länge sedan.

Så. Om ni vill ha så dröj inte. Jag tänker slänga det inom en vecka om ingen säger nått.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill ha rosa strumpbyxor

2008-04-20 @ 21:58:10
URL: http://gsystrar.blogg.se
Postat av: Lina

är du galen??
jag vill gärna ha sjalen och klänningen. men bara om du verkligen inte vill ha dem.

2008-04-21 @ 14:48:01
Postat av: Amanda

Pax för sjalen!

2008-04-22 @ 19:18:51
Postat av: aman

sjalen och klänningen. kanske den turkos/blåsaken också.

2008-04-23 @ 13:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0