Mandie the man

image5
Amanda, ja. Klen som vi sa. Va ska en sån tös kunna bidra med till en så bra blogg? Jag låter Ellen få svara på det:

Amanda har vi redan berättat att hon är bräcklig, eller som Emelie uttryckte det, "klen". Jag vet inte om klen är ett särskilt bra ord att beskriva henne som, men något skört finns det i henne.
 Amanda är helt enkelt speciell. När jag tänker på hennes skratt och vackra leende blir jag varm. För en sådan flicka är hon. Magisk (och i mina tankar är hon prinsessa). Amanda är en rak flicka, med höga krav på sina vänner. Nästan alla hon känner har blivit dissade och därför känns det vackert att hon vill vara min. Och Emelies. Och Christas.

Vår amanda är en bräcklig flicka, som kommer beskriva hur det är att vara så skör med så starka åsikter.
Ellen

Kort sagt, var beredda på mandie kommer att vara kagig och ful i mun
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0