ingenting liknande har skett bland hedningarna. (Est Gr F:6)

Ett under har alltså skett. När Tilda och Malin klippte min lugg igår försvann min virvel i hårfästet!! Min lugg har slutat dela sig. Nu kan allting liksom kvitta. Mitt liv känns helt, jag är så glad! Vad det än beror på, Tack!

Det Nationella provet i engelska idag gjorde mig riktigt inspirerad. Klart man ska utgå från årstider när man skriver. Min fick handla om att hur fint liv man än har, så behöver man nån friend som förstår,  och jag hade lite Tove jansson hyllningar i den också. Nä, det var roligt, men det skulle inte förvåna mig om jag får IG för typ ämnesfel eller nåt. Jag skrev ju inget om hösten egentligen. Bara att allt hände i november.

image11
Centralen i Lund en söndags förmiddag

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0