feber-hosta-snor-sjukdomen

Amanda här, för första gången. Jag är väldigt ofrisk, äter väldigt mycket tabletter tar massa astmamedicin (vilket gör mej jättejättedarrig vilket kommer medföra massa stavfel här eftersom jag inte kan kontrollera mina fingrar).  Vi kan kalla den "feber-hosta-snor-sjukdomen". Jag har nu haft feber sen onsdag kväll och det blir inte bättre. Imorse hade jag 38,7.

Den här sjukdomen gjorde att jag inte kunde gå till skolan i torsdags eller i fredags. I torsdags kväll skulle jag egntligen gått på spyxet med ellen och patrik, men då fick jag höra att "nä, har man varit hemma från skolan så kan man inte gå på spex på kvällen". Jag fick ett mindre raseriutbrott eftersom jag hade köpt biljett och allt. Utbrottet höll på hela dagen av och till och slutade med att jag la mej på golvet och skrek och grät. Det hjälpte inte och jag fick snällt stanna hemma.

Det hela suger men jag tröstar mej med Elvis och Harry Potter. Jag önskar att det var sommar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer följa er blogg med glädje. Känner er sen innan och känner på mig att denna bloggen kommer blir jättesuperdunder bra och inspirerande. Ni är så underbart annorlunda och fina människor.

2008-04-19 @ 16:21:03
Postat av: Emelie

amanda kan ju skriva!

2008-04-20 @ 19:13:18
URL: http://gsystrar.blogg.se
Postat av: Emelie

men amanda elvis? det har du inte sagt

2008-05-10 @ 18:40:06
URL: http://gsystrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0