Emmie the wannabe

image6
Emelie har själv sagt att hon ska skriva om livsstil. Jag vet inte riktigt vad det innebär, men jag är säker på att Emelie klarar det, klarar ta sig av ett ämne som inte ens Ellen the almighty klarar.
 För emelie är en av de personer som jag beundrar mest. Eller kanske beundrar jag henne mest. För aldrig har jag träffat någon så stark som hon. För hon bryr sig inte om vad andra säger, hon är alltid Emelie. Hon bryr sig inte om konstiga ideal som vi andra följer (nej, jag är inte alls påverkad, jag tycker det är snyggt) och bryr sig inte om de lagar av normalbeteende som jag bygger upp runt migsjälv fast jag försöker vara rebell.

Emelie är en fantastisk flicka som är oerhört vacker, stark, smart och en sådan lättälskad människa.
/ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0