Ellie "ex(ellen)to"

image7
Jag kan börja med att inte ta upp att hon är halvnorsk. Hon har aldrig sagt det själv, men jag kan gissa att hon är rätt trött på de dagliga kommentarerna. Själv älskar jag Norge, vi ska dit i Sommar till Ellens hus där!!

Ellen är, förutom klen och duglig, allas bästis! Jag menar, alla som inte är hennes vänner vill bli det, och börjar man snacka om Ellen så vet alla vem man menar. Vad är det då som gör att alla känner sig trygga med henne? Jag försöker gå tillbaka till den tid då jag själv blev kompis med henne, men jag minns den knappt. Det var liksom på den tiden när man umgicks lite med den som passa. Så då kan jag väl bara gissa.
Kanske beror det på att hon är snabbtänkt och rolig, men det skulle minst lika mycket kunna bero på hennes snygghet. Hon kan inte bara klä sig, sko sig, och sminka sig, hon är ju snygg i grunden. Grundsnygg, rätt mycket inuti, men nästan ännu mer utanpå.
Ni kommer alltså inte att bli besvikna på hennes modebloggande, för Ellen kommer inte skriva om hur snyggt det är med skinnjacka, leggings, din sko-pumps och second hand sjal. För hon kan tänka själv, och har ett jävla sinne för vad som är vackert/snyggt.

Om jag dör vill jag inte till himlen, jag vill hellre till Ellen
Emelie

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag blir varm i hjärtat.
Och vissa dagar kan jag bli lite trött på kommentarerna om att jag är halvnorsk men oftast skämtar jag ju om det själv.
Mest tänker jag att vi gör en stor grej av en liten sak.
du är fin emelie och du värmer mig^^

2008-04-13 @ 23:52:49
URL: http://selik.blogg.se
Postat av: christa

fy fan vad bra

2008-04-14 @ 09:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0