Christie the Chrystadenot

image8
Egentligen är det dumt att begränsa Christa till musik. För Christa är den av oss som är vackrast, smartast, roligast och helt enkelt den som är bäst av oss.
Så egentligen borde hela bloggen vara gjord av Christa.

Men vi är själviska och vill också ha del av bloggen och därför får Christa ta delen musik.
Christa har alltid koll på okända band som jag bara hört namnet på, hon vet alltid vad som är bra och vad som är dåligt, vilka som är roliga att se live och vilka som egentligen inte är något speciellt.
Christa har någonslags tro att jag har lika bra koll som hon på musik (eftersom jag nickar och instämmer bär hon säger något om något band) men det är absolut inte sant. (för mode är ju min nisch och musik hennes så jag lämnar letandet av nya bra band till henne och så får jag bläddra bland det hon sett ut)

I alla fall, för att inte trassla in oss. Christa har koll och bra musiksmak, och här kommer hon dela med sig av den med oss.
Ellen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, hon är ju faktist snyggast! har egentligen inte tänkt på det så direkt, men det är ju så!

2008-04-15 @ 18:54:48
Postat av: christa

ellen du är för go.

2008-04-22 @ 07:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0